ПІДРУЧНИК (Починаючи з друкованої сторінки 141)
https://sites.google.com/view/informatika-nvk2/7/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-21?authuser=0
23 травня
Практична робота 9
16 травня
Формули та функціїї в ТП
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9935
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10059wym-1494905097106
https://inteach.blogspot.com/2016/03/excel-2007_20.html
https://www.slideshare.net/gtmizyuk/3-10630127
https://inteach.blogspot.com/2016/03/excel-2007_20.html
Вправа 4.4. Ст.172
Вправа 4.5 Ст 180
на 23 травня для 3А і 3Б Пар.4.4-4.5, та ст. 186,187, 196. Практично Дві вправи 6 на ст.176,182. Тести по параграфах 4.1-4.6
================================================================
11 травня
Функції в ТП
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9937
https://sites.google.com/view/informatika-nvk2/7/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-21?authuser=0
https://sites.google.com/site/saitkvadr/inform/7-klas/44pravilazapisuformulutablicnomuprocesori
параграф 4.5 Підготуватися до тестів по 4.1-4.5 та ПР 7 ст.183, ПРАКТИЧНО - Вправа 6 ст.176 та завдання http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9936 надіслати на ЕС
25 квітня
Поняття про маркер автозаповнення, встановлення форматів даних у комірці.
1)))) ст.166 Взірець виконаної роботи ТУТ (Використовувати формати даних)
2)))) https://www.youtube.com/watch?v=FeNZ1i8iea8
3)))) http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/7751
Ст. 164 ТА Параграф 4.4 (Ривкінд) Доопрацювати 3 пункт ПР для тих, хто не встиг у класі і надіслати поштою.
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8470
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8427
18 квітня
Тема уроку "Електронні таблиці Табличний процесор Libre Office Calc"
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9771
cторінка 163
1) ст.148-149, 2)Параграф 4.2, 3)Підготуватися до ПР№6 ст 166
Підручник для навчання програмуванню автор Шестопалов
Зошит до цього підручника з практичними завданнями
http://programer.in.ua/index.php/uroky/uroky-pascal/149-paskal-v-zadachakh-urok-1-rozv-iazuvannia-zadach-z-liniinymy-alhorytmamy
On line підручник Паскаль
Правила записування програм мовою Паскаль.
4, 6 квітня Підсумкове тестування Паскаль
disted.edu.vn.ua/courses/learn/8931
https://blockly-games.appspot.com/maze?lang=uk&level=9&skin=0
28 березня
1 Тести
2 Написати програму, яка б виводила
3 рази повідомлення "Оператор циклу з параметром" за його допомогою
Для парного ПК - 7 раз "Оператор циклу з передумовою" за його допомогою
Для непарного ПК - 8 раз "Оператор циклу з післяумовою" за його допомогою
3 Задачі з домашнього завдання на сьогодні
на 4 квітня
Питання з підсумкових тестів
Задачі з домашніх завдань та параграфів по програмуванні.
===================================================================
21 березня Практична робота
на 28.03
==================================================================
14, 16 березня "Цикл з передумовою While післяумовою Repeat"
на 21.03; 23.03
================================================================
7, 9 березня "Поняття про функцію випадкового числа"
на 14.03 16.03 ТУТ
===============================================================
===============================================================
На 7 березня для групи 3-А класу, в якої інформатика - 5-ий урок по вівторках, ОПРАЦЮВАТИ запитання після параграфів 2.2, 2.3, 2.4, 2.7, які будуть на самостійній роботі,
а для всіх інших
на 07.03, 09.03 ТУТ
на 28.02 02.03
Підготуватися до виконання наступних завдань для контрольної практичної роботи. Можна всі завдання виконати в одній програмі.
Для підготовки можна використати наведену вище літературу (Параграф 2.7 Шестопалов) та конспект-презентацію
Непарний № ПК
1. Надрукувати всі цілі числа з інтервалу [a, b] 6 балів і знайти їх суму (7 балів)
2. Надрукувати всі непарні числа з інтервалу [a, b] і знайти їх суму (8 балів)
3. Знайти суму цифр введеного двохзначного числа D (9 балів)
4. Вивести всі числа з інтервалу двохзначних чисел [a, b], що містять цифру n в розряді десятків (10 б)
5. Вивести всі парні дільники числа N та суму цих дільників - 11 балів
6. Визначити, чи число N є простим – 12 балів
Парний № ПК
1. Надрукуйте в зворотному порядку всі натуральні числа з інтервалу [a, b] (6 балів) і знайти їх суму (7 балів)
2. Надрукувати всі парні числа з інтервалу [a, b] і знайти їх суму (+8 балів)
3. Вивести добуток цифр введеного двохзначного числа D (+9 балів)
4. Вивести всі числа з інтервалу [a, b], що містять цифру n в розряді одиниць (+10 балів)
5. Вивести всі непарні дільники числа N та кількість цих дільників - 11 балів
6. Визначити, чи число N є простим – 12 балів
Взірець виконання завдання в одній програмі (Можна і в різних)
на
Опрацювати
- Задачі на пошук в інтервалі чисел, що задовольняють деякій умові
- Задачі на знаходження кількості, суми, добутку, середнього арифметичного
- Пройти он лайн тести крім 11 і 12 питання
14,16 лютого
1 Задача по номеру ПК – на 6-8 балів
1 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [120; 150] кратні 3
2 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [90; 110] у зворотному порядку кратні 7.
3 Надрукуйте всі натуральні двозначні числа, що діляться на 3 без остачі.
4 Надрукуйте у зворотному порядку всі натуральні двозначні числа, що діляться на 11 без остачі.
5 Надрукуйте всі цілі парні числа від A до 20.
6 Надрукуйте всі парні цілі числа від 10 до B.
7 Надрукуйте всі непарні двохзначні числа.
8 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [20; 50], що кратні 5.
9 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [1; 50], кратні 7.
10 Надрукуйте всі цілі числа 30 до 100, що кратні 8.
11 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [120; 150]
12Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [90; 110] у зворотному порядку.
13 Надрукуйте всі натуральні двозначні числа, що діляться на 3 без остачі.
14 Надрукуйте у зворотному порядку всі натуральні двозначні числа, що діляться на 11 без остачі.
15 Надрукуйте всі цілі парні числа від A до 20.
9 балів
Вивести числа від 1 до 100, що діляться без остачі на на задане N та їх суму
10 балів
Вивести всі двоцифрові числа, що діляться на N АБО містять цифру N
11 балів
З чисел від 10 до 99 вивести ті, сума цифр яких дорівнює заданому N
12 балів
на 21, 23 лютого
Підготуватися до Практичної роботи, що наведена нижче
Приклади результатів виконання програми по практичній роботі 2.8
Увага! Розбір та пояснення до задач практичної ТУТ
Тести по питаннях після параграфу ввести число
Табл множення (ділення + -)
Задачі з ДЗ + ниижче на КР
1*
2*
З наступного рядка ввести з клавіатури натуральне число n і через пропуск n цілих чисел.
№1. Знайти кількість парних додатних чисел.
№2. Знайти суму всіх додатних чисел, менших 100.
№3. Знайти кількість чисел, більших 3 і кратних 4.
№4. Знайти кількість від’ємних непарних чисел.
№5. Знайти кількість і суму чисел, що не дорівнюють 9.
№6. Знайти добуток чисел, більших 0 та менших 10.
№7. Знайти кількість і суму чисел, кратних 3.
№8. Знайти суму парних чисел та кількість непарних.
№9. Знайти різницю між сумами парних і непарних чисел.
№10. З’ясувати, яких чисел і на скільки більше – кратних 4 чи додатних.
№11. Знайти суму всіх чисел, які більші 7 та не закінчуються цифрою 5.
№12. Знайти добуток чисел, кратних 2 і не кратних 4.
№13. Знайти суму і добуток чисел, які закінчуються цифрою 7.
№14. Знайти суму та кількість двоцифрових чисел.
№15. Знайти кількість парних двоцифрових чисел.
№16. З’ясувати, яких чисел і на скільки більше – парних чи непарних.
№17*. Знайти суму всіх чисел, які менші за попереднє.
№18*. Знайти найбільше з чисел.
№19** Скільки разів зустрічається найбільше число?
№20**. Знайти кількість чисел, які більші за попереднє, але менші 100.
7 , 9 лютого
1 Тести по циклу з параметром та div і mod
Тести (Дати відповіді до if включно)
2 Приклади найпростіших програм з циклами тут
3 Задачі з використанням циклу на вивід чисел, що задовільняють деякій умові.
http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_3.html
на 14,16 лютого
Сторінка 35 (Книжка Шестопалов)
Приклад 1 - опрацювати
По прикладу 2 написати і надіслати програму, використовуючи вправу 2.7 на ст.18 друкованого зошита до книжки
14,16 лютого
Тести тут http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_5_Test.html
Підготуватися до практичної роботи 2.8 на ст.19 друкованого зошитв
Індивідуальні Задачі, що будуть на класній практичній роботі ТУТ
Практична класна робота по домашніх завданнях
Рейтинг мов програмування 2016р
на 31 січня для 3А 3Б, 2 лютого для 3-В
Опрацювати параграф 2.7 Оператори повторення Цикл з параметром (лічильником) Опрацювати питання після параграфу.
Класна робота 31 січня, 2 лютого
Відкрити конспект уроку Команди повторення(циклу)
Про суму, добуток та кількість в циклах
Для закріплення
https://drive.google.com/file/d/0B0f-avfS-N9kQmdmUVhvX0w0Q2s/edit
Презентація "Циклічні алгоритми. Оператор циклу For."
Тренувальне Тестування з теми "ЦИКЛИ З ПАРАМЕТРОМ" для засвоєння матеріалу
http://learningapps.org/1159273
http://learningapps.org/487307
Тест по темі Цикл з параметром і програма для нього
Практичні тренувальні тести на засвоєння матеріалу Цикли з параметром
http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/b9.htm
1 Виведення символу з циклом (5 раз N раз)
2.Виведення чисел з циклом
3 Виведення таблички множення з заданим множником m
2.Підрахунок суми чисел від 1 до 100
3.Сума чисел, що діляться на задане введене N (самостійно)
на 7 9 лютого
Опрацювати Приклади найпростіших задач з циклами які будуть на практичній роботі. Для кожного буде своя задача за наступним посиланням.
http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_1.html
Практична (Параграф 2.8 ст.друкована 18 ) з зошита Шестопалова
Опрацювати Задачі на пошук в інтервалі чисел, що задовольняють деякій умові
за наступним посиланням
http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_3.html
Задачі з використанням оператора повторення(циклу) for
Написання програм з використанням операторів циклу та розгалуження.
https://docs.google.com/file/d/0B0f-avfS-N9kc3NZRVhOSW1KbHc/edit
Використання циклу з параметром для розв’язування задач
https://docs.google.com/file/d/0B0f-avfS-N9kQ25vVm9LNG5CaTg/edit
Вкладені цикли
https://sites.google.com/site/programuvanny/urok-7-cikli
Презентація уроку "Написання програм з використання операторів циклу та розгалуження"
Підсумкова контрольна практична робота по темі "Основи програмування"
ТЕСТИ від Меланії Гайдучок
Контрольний Тест (параграф 2.4)
6, 8 грудня
Практична робота
на 13 15 грудня
1 Ст.27-31 Звернути увагу на питання після параграфу.
2 Одна з задач з класної практичної роботи поштою.
Закріпити та Перевірити свої знання за бажанням (тести+задачі)
6,8 грудня
Параграф 2.4 (Шестопалов)
Задачі (1 обов'язково)
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5320
https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeSGpmcG1FREJJaG8
1 Тест по 1-3 параграфу відкрити
2 Написати програму для обчислення виразу
(a, b вводяться з клавіатури, програма має обчислити та вивести на екран число - значення виразу.)
для парного номера ПК
для непарного номера ПК
чисельник та знаменник поміняти місцями за винятком знаків + та -
3. Змінити програму для обчислення виразу - Модуль Чисельника поділити на квадрат Знаменника
на 22.11, 24.11
Параграфи 2.1-2.2 Автор книжки Шестопалов Підготуватися до тестів
Перелік питань в тестах по 1-3 параграфу Алго
Тренажер запису арифметичних виразів мовою програмування відкрити тут
Конспект першого уроку з програмування "Основи програмування з мовою Паскаль в середовищі Алго"
Інструкція до першого уроку з програмування
Урок №2 з програмування
Величина. Ім’я та значення величини. Написання найпростіших програм
Повторити теорію та Виконати задачу 2 в Алго за наступним посиланням
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/48
та перевірити свої в кінці цього уроку.
Урок №3 з програмування
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/94
пройти тест
http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p37.htm
Урок №4 з програмування
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/148
Scratch 2.0: Неймовірний проект, створений у Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=ks54xcGCdBM
Складання блок-схем та скриптів у 4 класі Назвати використану структуру в алгоритмі (Завдання 2)
Інструкція до уроку 25, 27 жовтня "Підсумкові проекти в Скретч з використанням трьох алгоритмічних структур"
Відкрити інструкцію
В кінці інструкції 25, 27 жовтня
http://subject.com.ua/textbook/informatics/4klas/25.html
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/35/35.html
Введення в основи програмування
Робота комп'ютера полягає у виконанні програми — набору певних дій у певному порядку. Програма є алгоритмом дій комп’ютера, записаним зрозумілою для нього мовою.
Щоб задати комп'ютеру послідовність дій, потрібно задати послідовність двійкових кодів відповідних вказівок. Писати такі програми — дуже складна й марудна справа.
Простіше писати програму деякою мовою, наближеною до природної людської мови, а переклад у машинні коди доручити комп'ютеру. Так з'явилися мови, призначені спеціально для написання програм — мови програмування, що на відміну від розмовної мови не допускають двозначностей чи вільного тлумачення.
Мова програмування (англійською programming language) — це система позначень для опису алгоритмів та структур даних.
Будь-яка мова програмування має такі 3 основні складові:
абетку,
синтаксис (правила написання)
семантику (правила тлумачення й виконання).
Історичні відомості про мову Pascal
Мова TurboPascal (Турбо Паскаль) була розроблена швейцарським професором Ніклаусом Віртом у кінці 60-их - на початку 70-их рр. і названа на честь видатного французького математика і філософа Блеза Паскаля (1623-1662) - винахідника 1-ої у світі механічної обчислювальної машини. Первинно ця мова була розроблена для навчання програмуванню. На той час викладачі інститутів шукали кращий варіант навчальної мови. І Вірт запропонував мову, яка первинно була мовою на папері. Мова була розроблена для людей, які вільно володіють англійською мовою. Алгоритмічна мова, з якою ми будемо працювати, - це, фактично, Паскаль, але російською або українською мовою.
Пізніше учні Вірта написали програму, яка перекладала написане на мову машини.
Реально, програма для комп'ютера - це набір 0 і 1. Спочатку пишеться текст на мові програмування, тоді транслятор перетворює його в команди для процесора. Для того, щоб транслятор перетворив написане в набір команд, потрібно, щоб усі команди були написані правильно. Наприклад, коли в програмі мовою Python ви допускали помилку у написанні команди left чи forward, виконання програми припинялось і з'являлось повідомлення про помилку, бо комп'ютер не "розумів" написаного.
В обчислювальній машині Лебедєва програма була представлена стрічкою з отворами (є отвір - 0, немає - 1).
Транслятор, розроблений учнями Вірта полягав у наступному:
- у текстовому редакторі (на зразок Блокнота) треба було написати та зберегти текст програми;
- запустити програму компілятор, яка перевіряла наявність помилок (синтаксична помилка - нічого не робить);
- після відбувалося лінкування - об'єднання створеного файлу з різними бібліотеками;
- створювався ехе-файл, що міг виконуватись.
Первинно мова Turbo Pascal була розроблена для навчання програмуванню. Проте завдяки закладеним у ній можливостям структурного програмування вона стала широко використовуватись у різних областях: науці, техніці, економіці, при створенні інформаційних систем та ін. На даний момент мова Паскаль є однією з необхідних елементів навчання інформатиці. По-суті, це перша мова програмування, з якою знайомляться майбутні програмісти.
Далі тут http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/48
http://disted.edu.vn.ua/courses/work/19
ВІДКРИТИ - Тести по темі Моделювання та складання алгоритмів у вигляді блок-схем (Алгоритмічне моделювання)
Інструкція до уроку 11 жовтня ТУТ
Поняття моделі та моделювання (Конспект для опрацювання вдома)
Тренажери алгоритмічного мислення
http://disted.edu.vn.ua/courses/work/859 і Ексель
Корисні посилання для 7 класу
http://7-inf.blogspot.com/p/blog-page_6.html
http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p40.htm Цикли з умовою
http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p41.htm Цикли З параметром
http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p36.htm Вивкдення
http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p38.htm Галуження
http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p39.htm Скл умови
http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/a2.htm
http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/b8.htm присвоєння
http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/b8.htm
http://elint-pr1.blogspot.com/p/blog-page_22.html
http://oleg.derevenets.com/Page01.html
Завдання Діаграми Ексель https://sites.google.com/site/saitkvadr/tvorci-zavdanna/7-klas/elektronni-tablici/8analizdanihpodanihnadiagrami
Коментарi