ПІДРУЧНИК З ІНФОРМАТИКИ

Автор Ривкінд

електронна скринька вчителя s.z.r@i.ua

19 травня

Повторюємо вивчене (Хто був відсутній - вивчаємо)

http://LearningApps.org/view1746155

http://LearningApps.org/view2009128

Тема уроку "Математичні та Логічні функції в Calc"

З голосовим супроводом

1)))) https://www.youtube.com/watch?v=tGUuMy0wDlY

2)))) https://www.youtube.com/watch?v=jkrB820cPys (з голосовим супроводом)

Без звуку

1)))) https://pt.slideshare.net/kimichoks/10kl-urok-25tema

2))))https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-53

/Files/images/ПР.png

Завдання

1)))) Створити таблицю розв’язування квадратного рівняння та порівняти результати з он-лайн розв’язком

2))) Зробити розрахунки у таблиці про похід

Відеоінструкція та пояснення тут https://www.youtube.com/watch?v=oJJXRg2uySQ&t=20s

3)))) Виконати обчислення з Використанням логічних функцій у компетентнісних задачах

Тести (на повторення вивченого у 7 класі)

http://nikolay.in.ua/do-uroku/interaktivni-vpravi/445-test-osnovi-roboti-z-elektronnimi-tablitsyami

http://nikolay.in.ua/do-uroku/interaktivni-vpravi/446-krosvord-formuli-v-excel

Виконані роботи чи запитання можна надіслати вчителю s.z.r@i.ua до 23.00 19 травня 2017р.

16 травня

1 урок Практична робота

2 урок Itknyga Логічна функція IF (32 урок) ОДНОЧАСНО З ПРАКТИЧНИМИ ВПРАВАМИ

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 23 травня Урок 33 з Itknyga Текстові та логічні функції Практичне завдання з 33 урок надіслати поштою на адресу вчителя s.z.r@i.ua. Заготовка до практичного завдання ТУТ





5 ТРАВНЯ

Обчислення в електронних таблицях Абсолютні відносні та мішані адреси комірок

1))) https://lnvk24.wordpress.com/category/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/page/2/

2))) http://ppt-online.org/140697

2))) https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-51

3))) https://sites.google.com/view/informatika-nvk2/8/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-52?authuser=0

http://seva22.blogspot.com/p/8.html

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 12 травня Підготуватися до самостійної роботи по темі параграфу 29 "Обчислення в електронних таблицях"

2 5 - 28 К В І Т Н Я

1))) Повторити Цикли з лічильником Та опрацювати цикли з післяумовою

2))) ІТ книга Урок 30. Тематична робота (Повідомити вчителя про питання з поняттями процедура та зображення)

3))) http://onlinetestpad.com/ua/test/56947-algoritmi-roboti-z-ob%D1%94ktami-ta-velichinami

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nformatika-8-klas-pdrychnik-o-o-bondarenko-v-v-lastovetskiyi-o-p-pilipchyk-a-shestopalov/zavdannya-dlya-kompyuternogo-testyvannya-do-rozdly-7-algoritmi-roboti-z-obktami-ta-velichinami/test-27-velichini-hn-vlastivost

4))) ІТ книга Урок 31. Абсолютні, відносні й мішані посилання

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 5 травня Повторити Параграф 29 Обчислення в ЕТ


21 К В І Т Н Я

Теорія Цикл з лічильником (параметром)

Практична робота 1 (Вивести 10 символів)

Практична робота 2 (Порахувати суму перших N чисел)

Практична робота 3

ДЗ 24 урок IT книга


4, 7 квітня

/Files/images/13-11-2016 19-03-57.png

http://kbv.at.ua/index/0-20




28 березня

Виконати практичну роботу за уроком 20 "Використання прапорців" Можна скористатись відеоінструкцією Самостійно написати коментарі до кожної команди, яку Ви записуєте в коді проекту

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 4 квітня

Опрацювати теорію по уроках з Itknyga

  • Урок 22. Створення власних зображень
  • Урок 23. Малювання секторів і дуг

=============================================================

21 березня

Завантажити заготовку до уроку ТУТ до окремої папки у своєму Прізвищі папки ЛАГ на Робочому столі

Відкрити Завдання з кодами до практичної

Виконати практичну роботу за уроком 18 19 або за відеоінструкцією

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 28.03 30.03

Короткий відеоконспект на тему "Оператор розгалуження"

Опрацювати теорію уроку 20 Використання прапорців
та уроку 21 Вкладені розгалуження


17 березня /Files/images/13-11-2016 19-03-57.png

1))) Відкрити Проект "Калькулятор" з 15 16 уроку з НАСАМПЕРЕД працюючою кнопкою ДІЛЕННЯ та ДОРІВНЮЄ для ДІЛЕННЯ. Відеоінструкція ТУТ

2))) Опрацювати Урок 17 Повне розгалуження - разом з виконанням проекту

Відеоінструкція до проекту https://youtu.be/5ZkYfVtNDZ4

3))) Для тих учнів, які не мають проекту "Калькулятора" з попереднього уроку на достатній рівень знань потрібно - опрацювати ТЕОРІЮ 17 уроку Повне розгалуження і виконати ПРАКТИЧНІ за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=dTeHz54A3Zk&list=PLkrIjd2V-ZRUsynhVNTKiry2-K5Ph8OZF&index=25

https://www.youtube.com/watch?v=eNg5WJCaU8o&list=PLkrIjd2V-ZRUsynhVNTKiry2-K5Ph8OZF&index=16

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 21,03 , 24,03

Опрацювати теорію уроку 18 19 "Складені логічні вирази" 17 урок "Повне розгалуження" має бути також пройдено Оцінки за уроки виставлятимуться у Класний журнал

=================================================================

7 березня 10 березня

Конспект уроку 14 Змінні Оператор присвоювання

Опрацювати Урок 15 16 Вказівка розгалуження одночасно виконуючи проект "Калькулятор" Кнопка + , / ,С та = обов’язково. мають бути запрограмовані та правильно виконувати дії.

Відеоінструкція до проекту Калькулятор згідно 15 16 уроку

https://youtu.be/Fn0U5usKEiU

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 14.03 17.03

Опрацювати Ст.138-139 (про операції div mod та стандартні функції в числових виразах перед розділом Діємо) і конспект уроку з сайту.

Записати мовою програмування обчислення виразу /Files/images/21-11-2016 15-57-00.png

3 березня

1 Виконати вправу на повторення

http://LearningApps.org/watch?v=pujxniwut17

2 Тематична Урок 13
3 Урок 14 Змінні. Вказівка присвоєння РАЗОМ З ПРОЕКТОМ КАЛЬКУЛЯТОР

http://LearningApps.org/watch?v=podv68k5c17

21 лютого

Урок 1

Вправи

1 http://LearningApps.org/view2708702

2 http://LearningApps.org/view1144442

3 http://LearningApps.org/view2754521

4 http://LearningApps.org/view2563013

5 http://LearningApps.org/view2906453

6 http://LearningApps.org/view2883943

7 http://LearningApps.org/view2646782

Тести завантажити ТУТ

Тести он лайн

Тест 14 (8 клас) Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування

http://testinform.in.ua/test-14-8-klas-zmina-znachennya-vlastivostej-obyektiv-u-seredovishhi-programuvannya/

Тест 13 (8 клас) Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту в середовищі Lazarus

http://testinform.in.ua/test-13-8-klas-programnij-proekt-i-fajli-shho-vxodyat-do-jogo-skladu-stvorennya-najprostishogo-proektu-v-seredovishhi-lazarus/

Тест 12 (8 клас) Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування

Тести

Урок 2

Проект 1

https://www.youtube.com/watch?v=pIuxBauJ3OE

Проект 2

https://www.youtube.com/watch?v=PhTpvz8m1H8

Проект 3

form1.Color:=random(cldefault);

Стрибаюча кнопка

Lazarus відеоурок №12 (8 клас) "Кольорова форма"

https://www.youtube.com/watch?v=hhMLU9Lto4M&index=15&list=PLarUwCAiN6lFXFP4thjYBA5Bs0BvHTmAr

Табло. Завдання зі створення програм з графічним інтерфейсом для самостійного опрацювання

https://www.youtube.com/watch?v=eudpwdZFGKo&list=PLW1_G4jip1oMsFqnWVtcaYVmN8jMQl5yA&index=8

Гр.ред

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 28.02 / 03.03

Підготуватичя до тематичної роботи по Itкнизі

14 лютого для 8 А (6-9-12)

1 Вправа 4 Тест з біології Ст.127

2 Завдання 3 Довідник Ст.130

3. Практична Робота 9 ст.178-179 з книжки Ривкінда

https://www.youtube.com/watch?v=QA1e4eq82ZA&index=12&list=PLkrIjd2V-ZRUsynhVNTKiry2-K5Ph8OZF

ДЗ нижче



Виконуємо практичну роботу згідно уроків 10 і 11. Використання списків і перемикачів

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.pngна13 14 лютого

Опрацювати від прості, цікаві, доступні та зрозумілі уроки про програмування з Лазарус з 1 по 5 ур. за наступним посиланням ТУТ

1 урок

2 урок

3 урок

4 урок

5 урок

Перевірити знання по онлайн Тестуванні по Лазарус

1 http://teacher-typ.blogspot.com/2016/11/lazarus.html

2 http://teacher-typ.blogspot.com/2016/11/8-lazarus.html

надіслати сертифікат вчителю

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 21, 22 лютого

Використовуючи підручник та презентацію-конспект уроків підготувати відповіді на

1) Підсумкові запитання по розділу 5 -15,16,18 параграф ТУТ

2) Перелік питань для повторення та закріплення матеріалу, що будуть задані

в тематичному тестуванні по Розділу 5 Основи ООП знаходиться за посиланням

3) Пройти 12 урок в It книзі

Задачі на закріплення навичок

Задачі Цікава форма, кнопка, що рухається, Ж К Н кнопки,Обробник подій

Табло Графічний редактор

http://olymp.lpnu.ua./

http://ejudge.lp.edu.ua/register

Відеоінструкція з інсталяції Lazarus та створення першого пустого проекту.

Створення найпростіших проектів

31 січня /Files/images/13-11-2016 19-03-57.png згідно

1) 6,7 уроків Завдання тут

2) 8,9 Дві форми ТУТ

Проект конвертор валют

Відеоуроки по Лазарус (Цікава форма Калькулятор)

Графічний редактор

https://www.youtube.com/watch?v=WypR1-5l1Wc&list=PLarUwCAiN6lFXFP4thjYBA5Bs0BvHTmAr&index=2

Зробити копію проекту у вкладену папку 8_9ур папки з Вашим Прізвищем

2) 8,9 уроків Завдання тут

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 31 січня 3 лютого

Опрацювати теоретичний матеріал уроків 10,11 та 12 в it knyga, згідно яких у класі буде виконуватися практична робота

Пункт 3) Д.З. на 24 січня

17 січня 2017 року

Практична робота по уроку 5 Об’єкти та класи

Урок 6,7 в It_knyga ОДНОЧАСНО з практичними вправами, описаними в даних уроках

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 24 січня

1) 6,7 урок має бути пройденим в IT книзі

2) З підручника - Повторити параграф 15 та

Опрацювати Параграф 16 і 18, ТІЛЬКИ те,що стосується Lazarus

3) Опрацювати питання для повторення та закріплення матеріалу, що будуть задані в тематичному тестуванні (через тиждень) по Розділу 5 Основи ООП, використовуючи підручник та презентацію-конспект уроків

9 грудня

Практична робота 1

Практична робота 2

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png

Параграф 16

6 грудня

Пройти 5 урок http://itknyga.co.ua/login/index.php

Виконати вправу 3 на ст.117 та завдання згідно наступних відеоуроків

https://www.youtube.com/watch?v=V6bpbsDz1bU

https://www.youtube.com/watch?v=3PLhgp6JU4Q

https://www.youtube.com/watch?v=iQ5LqjywAZc

https://www.youtube.com/watch?v=C00SMOXttGg

Тест структура документу

Тест шаблон документу

23.11 Пройти підсумкове тестування

Відкрити файл для виконання практичної роботи - завдання 2 на ст.78 Відеоінструкція тут

Далі нижній колонтитул, нумерація сторінок та гіперпосилання в колонтитулі самостійно на 12 б. та олімпіадні завдання по ІКТ

18.11 Відкрити заготовки до завдань

1 Завдання для уроків 15.11 та 18.11 - Практична робота №4

Можна замість 3 завдання виконати 5 на ст.61. (Всього - 4 завдання, кожне з яких по 3 бали)

2 Опрацювати наступні конспекти уроку

Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.

http://pidruchnik.in.ua/node/1110

https://drive.google.com/open?id=0B0TisbAEu_NBOVAxZm5FS29qUWs

Для тих хто любить ребуси і писати в зошиті

ВІДЕОУРОКИ ІНФОРМАТИКИ У 8 КЛАСІ

http://informatikaschool5.blogspot.com/p/8_3.html

./Files/images/24-10-2016 22-45-03.png

ДЛЯ ВСІХ - Підготуватися до практичної роботи №10 на сторінці 78, виконавщи наступні інструкції-ВПРАВИ 1,2,3,5,6,8 під назвою "Діємо" та надіслати роботи вчителю.

Заготовки до вправ тут Відкрити Папку 9 параграф

ДЛЯ ТИХ, хто не виконував жодного практичного домашнього завдання підготуватися до підсумкового тестування по розділу "Текстовий процесор"


Тест по темах - Текстовий процесор,списки,таблиці

Інструкція до уроків 28 жовтня (7 листопада)

Завантажити та Зберегти файли заготовки за наступним посиланням до своєї папки

Використовуючи відповідні збережені файли, виконати наступні вправи з підручника та надіслати їх вчителю на адресу s.z.r@i.ua

Вправа 1 ст.49-50

Вправа 2 ст.51

Вправа 3 ст.52

Вправа 5 ст.57

Вправа 6 ст.58

Вправа 4,5 ст.59

Вправа 6 ст.60

Завдання 1 ст. 59-61

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png

Виконати завдання 2,3,5 на сторінці 61 та надіслати вчителю.

Опрацювати пункт "Вивчаємо" та підпункти 2,3,4,5,6 у параграфі 9 на ст.62


Тест 1 "Поняття текстового процесора"

Тест 2 "Списки в документах"


Завдання 1 до уроків 25, 28 жовтня

Завдання 2 Вправа 4,5,6 на ст.59,60 підручника


/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png

Списки в ТД

http://m.onlinetestpad.com/ua-ua/Test/Test-Spiski-v-tekstovomu-dokument%D1%96-8-klas-za-novoyu-programoyu-47992/Default.aspx

Тест 5 (8 клас) Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ

http://testinform.in.ua/test-5-8-klas-stvorennya-redaguvannya-ta-formatuvannya-spiskiv-dodavannya-simvoliv-formul-v-tekstovij-dokument/

Тест 6 (8 клас) Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі

http://testinform.in.ua/test-6-8-klas-stvorennya-redaguvannya-ta-formatuvannya-tablic-v-tekstovomu-dokumenti/

Тести по темі Програмне забезпечення ПК

Тести по розділу 1

Домашнє завдання - параграф 7 та виконати вправу 6 на сторінці 60 та надіслати на адресу вчителя s.z.r@i.ua


Інструкція до уроку 18 жовтня - ЗАВАНТАЖИТИ ТА ВІДКРИТИ


Завантажити та відкрити наступну інструкцію до уроку 11 жовтня ТУТ

Інструкція до 11-12 уроку (7 жовтня)

тести

http://testinform.in.ua/test-2-8-klas-aparatne-zabezpechennya-kompyutera/

http://testinform.in.ua/test-3-8-klas-programne-zabezpechennya-kompyutera/

Інструкція до 9-10 уроку (27,30 вересня)

Для тих, у кого НЕМА навушників - Уважно опрацювати наступну презентацію

http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nformatika-8-klas-pdrychnik-o-o-bondarenko-v-v-lastovetskiyi-o-p-pilipchyk-a-shestopalov

Інструкція до 7-8 уроку 23 вересня

Практична робота 2

Інструкція до уроку Інформатика 8 клас 3-4 урок

1. Опрацювати інтерактивний урок 1.exe "Кодування даних" та показати результат в балах вчителю.

2. Записати в зошиті Тему Уроку «Поняття про двійкове кодування та кодування символів»

3. Перейти за адресою для перегляду відеоуроку "Кодування символів"

4. Перейти за адресою для перегляду відеоуроку "Двійкове кодування"

Опрацювати інтерактивний урок 2.exe "Двійкове кодування" та показати результат в балах вчителю.

5. Перейти за адресою для перегляду відеоуроку "Довжина двійкового коду тексту"

6. В кого відсутні навушники, опрацювати презентацію.

7. Виконати два практичні завдання на 24-25 слайдах презентації, записавши результат в зошиті . Перший учень з усіма правильними відповідями – 12 балів Другий – 11 балів. Третій - 10. Всі решту з правильними відповідями - +2 бали до оцінки за інтерактивні уроки.

8. Якщо потрібне додаткове пояснення , піднімайте руку.

В кінці кожного інтерактивного уроку є ребус на окремий бонус +4бали

Записати Домашнє завдання Прочитати 8-9-ту сторінки. Опрацювати ст.10 -13 підручника.

/Files/images/04-09-2016 0-13-51.png

Інструкція до уроку Інформатика 8 клас 5-6 урок

http://inter.ua/uk/video/episode/faces_utro/2016/08/24/viktor_glushkov

БЛОГ ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС З ПРАКТИЧНИМИ ЗАВДАННЯМИ ТА ЗАГОТОВКАМИ

http://seva22.blogspot.com/p/8.html

http://www.hg.cc.ua/8.html

http://schoolmylifeforever.blogspot.com/p/5.html

Контрольна практична робота ворд

http://computerua.blogspot.com/p/5.html

http://sweana2014.blogspot.com/p/5_11.html

http://sweana2014.blogspot.com/p/5_11.html

http://natalya05.blogspot.com/p/blog-page_8.html




Завантажити інсталятор Лазарус

https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeZFVuVWhuVFFmUDg

Словничок Лазарус для виконання практичних робіт

http://oksanakovalenko.blogspot.com/2017/02/lazarus.html




тести Ексель

http://m.onlinetestpad.com/ua/testview/58623-uvedennya-danikh-do-kl%D1%96tinok-avtozapovnennya-formatuvannya-danikh-kl%D1%96tinok

http://m.onlinetestpad.com/ua/test/32998-elektronn%D1%96-tablic%D1%96-microsoft-excel

https://www.youtube.com/watch?v=WypR1-5l1Wc 1 частина Калькулятор Лазарус

Кiлькiсть переглядiв: 2390

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.