Підручник С++ 10 клас Підручник С++ 7-9 клас Посібник С++
https://www.youtube.com/watch?v=X5nBT37lfVk&list=PLDoFqsgVaX0Z7lgvvz130eF4fcscIrrFw http://kbv.at.ua/load/7-1-0-77(ПР ЕксельЛазарус)
22 травня
1)))) Тeсти
http://testinform.in.ua/test-18-7-klas-pidsumkovij-test-z-temi-tablichnij-procesor/
https://infotest.org.ua/7/test-kontrol/les_id/195
http://onlinetestpad.com/ua/test/32998-elektronn%D1%96-tablic%D1%96-microsoft-excel
http://onlinetestpad.com/ua/test/49191-tablichnij-procesor-microsoft-excel
2))) ПР https://drive.google.com/file/d/0B8ivWKtkUlvfWXdXOTBMdmRsMXM/view
18 т р а в н я
Опрацювати
1 Поняття про інструмент "Підбір параметра" в ТП
https://www.youtube.com/watch?v=2W7Gi0-3WaY
https://drive.google.com/open?id=0B4rk5R5a09VidklrU1ZlYnBoRHc
2 Завдання Відеоінструкція1 Відеоінструкція2
3 Сам робота на підбір Параметра
Контрольна ods
14 т р а в н я
Впорядкування,фільтрація та аналіз даних в Calc
Достатній рівень знань (7-9 бвлів)
1)))Завантажити заготовку для виконання навчального завдання по фільтруванні даних
2))) Виконати по відеоінструкції навчальне завдання по фільтруванні даних.
3))) Аналіз даних по ЗНО Заготовка Відеоінструкція Відеонструкція 2
Високий рівень знань (10-12 балів)
4))) ТП та кава
5))) https://drive.google.com/open?id=0B4rk5R5a09VidkE4cnh5dUNZOFk
6))) https://drive.google.com/file/d/0B8ivWKtkUlvfWXdXOTBMdmRsMXM/view
Перевірити чи пройдені всі уроки по Темі Електронні таблиці в Itknyga та опрацювати пропущені уроки. Буде виставлятися середня оцінка в Класний журнал по темі 11 травня першим уроком ВЗЯТИ НА УРОК НАВУШНИКИ
==================================================================
КПР Логічні функції
2 урок
Практична робота "Пошук та фільтрування даних"
(Заготовка до роботи) Відеоінструкція за наступним посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Yc6h8RZpIAo&index=7&list=PLQ6gtNQveub0dpAFaOUZ1NK7YnIW6H8lV
24 к в і т н я
1 урок
ПРАКТИЧНА РОБОТА http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9937
2 урок
1))) Завантажити заготовку для виконання навчального завдання по фільтруванні даних
2))) Виконати по відеоінструкції навчальне завдання по фільтруванні даних.
3))) https://drive.google.com/file/d/0B8ivWKtkUlvfWXdXOTBMdmRsMXM/view
Домашнє завдання на 27 квітня
Підготуватися до КПР 1Логічні функції,
2 https://drive.google.com/open?id=0B4rk5R5a09VidkE4cnh5dUNZOFk
Умовне форматування
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/17-1/17-1.html
http://maljovana.blogspot.com/2017/04/8_18.html
https://drive.google.com/file/d/0B8ivWKtkUlvfUi1nU1V0cDRyS0U/view
3, 6 квітня
1))))) Повторити теорію з математики про квадратні рівняння
2))))) Вивчити - функція sqrt(x) в табличному процесорі
Повторити запис математичних виразів в ТП на прикладі
2)))))) Опрацювати в Itknyga Урок 10. Функція IF, виконавши практичні вправи в уроці.
27 березня
0)))) Завантажити та відкрити Тести
1))))) Опрацювати теорію Уроку 8 Побудова діаграм
2))))) Виконати практичну роботу по уроку згідно відеоінструкції
3))))) Виконати практичну роботу за посиланням та відеоінструкцією
1)))) Відеоурок Ділова графіка типи діаграм
Урок 7 Itknyga Діаграми
Створити секторну діаграму гістограму та точкову діаграму (Учні - Дівчата Хлопці(Секторна), Предмети- оцінка ДЛЯ предмету, час на вивчення(Гістограма та точкова))
2)))) Практична робота
“Створення діаграм та їх аналіз”
на 30.03
Опрацювати презентацію Діаграми
13,16 березня Класна робота
1)))) Урок 6. Використання вбудованих функцій + Практична робота до цього уроку
2)))) https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeb1JPWU53WnlsRkE
для 6В,6А на 9 березня
Урок 5 Копіювання формул з Іт книга опрацювати самостійно.
Класна робота 2, 6 березня
1 Поняття про абсолютні, відносні та змішані посилання у формулах на адреси комірок
https://www.slideshare.net/ssusere2a9b3/26-29487948?ref=
https://pt.slideshare.net/olenapyshchita/ss-69124112
disted.edu.vn.ua/courses/learn/9933
Вправа на закріплення
http://LearningApps.org/view1746155
http://xeol.com.ua/?tc=63&as=36
https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeeVpTV3FuOWNUaWc
https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeb1JPWU53WnlsRkE
2 Урок 6. Використання вбудованих функцій + Практична робота до цього уроку
Вбудовані функції (Дати if)
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10059
Практична робота
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9937 (Умовне форматування та IF)
23 лютого
1/ Урок 5. Копіювання формул. Автозавершення. Автозаміна
2/ http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9934
1 урок в It-Knyga урок Автоматизація введення даних (Вправа 3 з уроку виконати в Calc- шапка таблиці)
2 урок ПРАКТИЧНА РОБОТА з третього пункту
13 лютого
1 урок Табличний процесор з It-Knyga 3 урок Формули
2 урок ПРАКТИЧНА РОБОТА “Використання формул”
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9936
http://labs.starbasic.net/wp-content/uploads/2013/02/Lab2.pdf
4 ур Введення та редагування даних
Завантажити Office Calc та виконати практичну роботу, починаючи з третього пункту http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9912
5 ур disted.edu.vn.ua/courses/learn/9934 (Дох і витр)
6 урок іг
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9937
Виконання обчислень та використання функції if
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/14/14.html
Зведені таблиці з заготовкою
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/82-1/82.html
Опрацювати презентації про табличний процесор
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9771
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9935
0. Завантажити Libre Office Calc та перейти за посиланням
http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/7751 і виконати завдання (4 ур іт 6АВ)
Про умовне форматування можна дізнатись тут
2. Практична робота 2 (та теорія на ДЗ) про процесор Calc
http://labs.starbasic.net/wp-content/uploads/2013/02/Lab2.pdf
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/17-1/17-1.html
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/84/84.html
Лабораторна робота №3. Робота з математичними функціями, матричні функції.
Лабораторна робота №4. Функції перетворення дати. Побудова діаграм.
http://labs.starbasic.net/?p=45
Контрольна практична робота 5 ур
Конртольне тестування
http://onlinetestpad.com/ua/test/9820-tablichnij-procesor-excel
https://www.youtube.com/user/MrSchool8 Профіль
26 січня
1 Створюємо презентацію на обрану Вами тему
Критерії оцінювання презентації
https://drive.google.com/file/d/0B6Kx7RzmwXTtQVduSHdmcldPS2M/view
3 Інтерактивна Презентація Тренажер
Підготуватися до виступу зі своєю презентацією та підготувати інтерактивну презентацію з будь-якого предмету і надіслати вчителю
тест Поняття презентації
https://drive.google.com/file/d/0B2005D7HXLyobHdfbmVRdU5PY2c/view
http://brateyko.wixsite.com/info/blank-k1x6t
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/10/10.html
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/11/11.html
Мультимедійні презентації (6 год )
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/69/69.html
ДЛЯ 6-Б
Вчимося створювати електронну скриньку та користуватися електронною поштою
01.12
Редактор презентацій та його середовище.
Як НЕ потрібно робити презентації
Приклад однієї з успішних презентацій
http://www.slideshare.net/mrcoryjim/smoke-the-convenient-truth-5602255/10-Worldwide1Omillion
Правила створення презентації
https://www.youtube.com/watch?v=Ei2j6Hydcl0&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MTqS-wV9FmI
https://www.youtube.com/watch?v=bEHLTkkxkpM
https://www.youtube.com/watch?v=qMFCjlr44Sk укр
https://www.youtube.com/watch?v=iThh7ibke9g
https://www.youtube.com/watch?v=-0Lehc0t3Eo
Домашнє завдання вказане в конспектах та Підготувати тему для створення презентації.
24/11
Конспект уроку та вказівки до роботи на тему
Структура документу
Cтруктура документа, автоматизоване створення змісту та покажчиків.
Останнє завдання в текстовому процесорі
17.11
Тематична контрольна робота
1 контрольне завдання
2 контрольне завдання
Відеоуроки Основні можливості Libre Office
(Як створити та користуватися макросами ,як написати формули ,та автоматичне створення змісту)
Список використаної літератури
Практична робота Використання стилів і шаблонів документів.(Титульний лист)
Конспект уроку Структура документу
Виконати Практичну роботу №6 за наступним посиланням
(Файл до практичної роботи Курсова)
ikt.pp.ua/10-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81/
Рейтинг мов програмування (2016р)
Завдання 1 до уроків
Завдання 2 та 3 до уроків
http://testinform.in.ua/test-8-8-klas-shablon-dokumentu/
Тестування темі ТП
https://drive.google.com/file/d/0B5q1rGSvE4Xva2JZOFViX09lZms/view
Основні можливості Libre Office(Створення змісту) 17.11 Третє завдання на ДЗ
Список використаної літератури
Шаблони та злиття документі в LibreOffice Writer (урок 9)
https://www.youtube.com/watch?v=nhOH66TrgUk
10 відеоуроків по Libre Office Writer
Тематична атестація 17.11 Перше завдання
Контрольна практична робота 17.11 Друге завдання
https://drive.google.com/file/d/0B6Kx7RzmwXTtNnlld2pkMWZ5QlE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B7krm16HVe6Cd0ZQR3o2MFc5Q28/view
Тести
http://m.onlinetestpad.com/ua-ua/Test/Tekstovij-procesor-Microsoft-Word-49189/Default.aspx
http://testinform.in.ua/test-7-8-klas-struktura-dokumenta/
Виконати Практичну роботу №6 за наступним посиланням (Курсова)
http://ikt.pp.ua/10-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81/
Створення вітального листа, листа за шаблоном та грамоти
Цікавий Курс основи програмування для початківців
Другий CS50
Інструкція до уроку 13 жовтня
ТЕСТУВАННЯ ПО ТЕМІ "СПИСКИ В ТП"
2 ВАРІАНТ ТЕСТУ
Інструкція до уроку 10 жовтня (11-12у)
Домашнє завдання в кінці інструкції
Інструкція до уроку 6 жовтня (9-10 урок)
Інструкція у Форматі PDF
Інструкція до уроку 3 жовтня (9-10 урок)
Інструкція у форматі PDF
1 Інструкція до уроку 7-8 (26-29 вересня)
Відеоуроки до 1 завдання ПР про табуляцію в ТП
Домашнє завдання
1.Опрацювати конспекти уроків тут
2.Ознайомитися з тестами ТУТ (Буде 1 спроба і обмеження по часу)
3. Опрацювати §1 і §2 підручника та виконати вправу 7 на ст. 23 і надіслати вчителю s.z.r@i.ua
http://chzosh.hol.es/view_post.php?id=61
Відкрийте наступну практичну роботу та результат виконання продемонструйте вчителю.
2 Практична робота
3. Відкрити програму і Test-W2.exe, яка мала бути збережена у папці ТП, і в ній відкрити файл з назвою "Cистеми опрацювання текстів.ats" та результат тесту продемонструвати вчителю.
4. Відкрити програму і Test-W2.exe, яка мала бути збережена у папці ТП, і в ній відкрити файл з назвою "TEMA-1-1.ats" та результат тесту продемонструвати вчителю.
5. Виконати інтерактивні вправи та продемонструвати вчителю
http://learningapps.org/display?v=pdr12q9c201
http://learningapps.org/display?v=p0zv1zg0316
http://learningapps.org/1291163
http://learningapps.org/1291163
http://learningapps.org/1669293
.
Інструкція до уроку Інформатика 10 клас 5-6 урок
Опрацювати -
1 Інтерактивний урок 2 та результат показати вчителю (Дозволено 2-3 спроби)
2 Для проходження третього уроку відкрити у новій вкладці
Онлайн переведення з десяткової системи числення в інші
3 Інтерактивний урок 3 та показати результат вчителю ЛИШЕ ОДНА СПРОБА
Визначення довжини двійкового коду тексту
Завдання.
Книжка містить 150 сторінок, на кожній сторінці — 40 рядків, у кожному рядку 60 символів (включаючи пропуски). Знайдіть довжину двійкового коду тексту книжки, якщо для кодування кожного символу використано 8 біт.
Розв’язання.
Обчислимо кількість символів у книжці:
60 · 40 · 150 = 360 000 символів.
Оскільки довжина двійкового коду 1 символу — 8 біт =1 байт,
довжина двійкового коду книжки дорівнює 360 000 байт.
Подамо байти в більших одиницях: 360 000 байт : 1024 = 351,56 Кб.
351,56 Кб : 1024 = 0,34 Мб
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Для розв`язування задач потрібно знати, що
1. Довжина двійкового коду текстового повідомлення — це кількість бітів
чи байтів у двійковому коді цього повідомлення
2.Таблиця Unicode використовує 2 байти для кодування 1 символу на відміну від всіх інших таблиць кодування, які використовують 1 байт для 1 символу.
Для запису розв`язування задач відкрити програму блокнот або LibreOffice Writer. Умову можна скопіювати.
1. Визначте довжину двійкового коду слова із 24 символів у кодуванні Unicode.
2. Довжина двійкового коду текстового повідомлення становить 8192 біти. Виразіть це значення в кілобайтах.
3. Довжина двійкового коду текстового повідомлення становить 2 097 152 бай-ти. Виразіть це значення в мегабайтах.
4. Довжина двійкового коду текстового повідомлення, підготовленого за допомогою комп’ютера, становить 3,5 Кб. Скільки символів містить цей текст? Чи достатньо даних має задача, щоб можна було дати однозначну відповідь?
5. Автоматичний пристрій здійснив перекодування текстового повідомлення українською мовою, спочатку записаного в 16-бітному коді Unicode, у 8-бітне кодування КОІ-8. При цьому довжина двійкового коду повідомлення зменшилася на 480 біт. Скільки символів містить повідомлення?
6. Відомо, що на кожній сторінці документа 128 рядків, що містять по 48 символів кожний. Скільки сторінок у документі, якщо довжина його двійкового коду становить 720 Кб, за умови, що кожний символ кодувався 2-байтовим кодуванням Unicode?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (Розв`язування надіслати електронною поштою)
1. Довжина двійкового коду тексту, набраного на комп'ютері з використанням кодування Unicode (кожний символ кодується 16 бітами). – 4 Кб. Визначте кількість символів у тексті.
2. Повідомлення займає 3 сторінки й має довжину двійкового коду 7950 байт. Визначте, скільки рядків на сторінці, якщо в кожному рядку 25 символів і використане кодування Unicode.
Дякую за старання!!!
Інструкція до уроку Інформатика 10 клас 3-4 урок
Дайте усно відповіді на питання
- На яких ресурсах можна отримати необхідні навчальні матеріали? Охарактеризуйте їх
- Назвіть відомі вам сайти веб-енциклопедій.
- Що таке дистанційне навчання? Які центри вам відомі?
- Що таке вебінари?
ПРАКТИЧНА РОБОТА
1. Відкрийте головну сторінку сайту Математика для школи
1. Знайдіть пояснення слова тригонометрія. Обчисліть значення виразу sin30+cos30, використовуючи вбудований калькулятор сайту та знайдіть калькулятор для тригонометричних рівнянь. Результат продемонструйте вчителю.
Ознайомтеся з навчальним відеоуроком з 34 хвилини 15 c по 52 хвилину.
https://www.youtube.com/watch?v=gsIVUD5zCbY
2. Здійсніть переклад наступного тексту, використовуючи онлайн перекладач, на англійську мову (і навпаки) та результат продемонструйте вчителю.
Моя країна – приклад великої мужності, витривалості та духовності. Моя країна йшла крізь століття дуже важким шляхом. Я знаю, що ти переживаєш важкі часи знову. Багато людей геть зневірилося в тобі, хтось навіть соромиться того, що є твоїм громадянином. Але я вірю! Вірю в те, що усі бурі вщухнуть, що ти знов скинеш з себе увесь тягар політичних карнавалів, що ми спостерігаємо сьогодні. Що ти знов засяєш новими яскравими гранями твоєї краси. Я вірю, і я з тобою, моя рідна Україна!
Яке слово залишилося не перекладеним?
3. Перекладіть англійський текст за наступним посиланням
https://www.se.rit.edu/~jrv/personal/RulesForStudents.html
та переконайтеся в тому, що Українська Вікіпедія також помилково приписує ці чудові правила Білу Ґейтсу без посилання на першоджерело, відкривши наступне посилання
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BB_%D0%93%D0%B5%D0%B9%D1%82%D1%81
Про що йдеться у останніх непопулярних трьох правилах американського психолога?
Допоможе краще відповісти на питання наступна стаття (можете перекласти її на українську) ніж переклад вищенаведеного оригіналу. Перекладу оригіналу українською мовою немає поки що.
Переходимо до вивчення теми "КОДУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ" за допомогою інтерактивних уроків.
ВАШІ ЗАВДАННЯ
Переглянути відеоурок
Як комп'ютер сприймає інформацію.
Опрацювати -
1 Інтерактивний урок1 та результат показати вчителю (Дозволено 2-3 спроби)
2 Інтерактивний урок2 та результат показати вчителю (Дозволено 2-3 спроби)
3 Для проходження третього уроку відкрити у новій вкладці
Онлайн переведення з десяткової системи числення в інші
4 Інтерактивний урок 3 та показати результат вчителю ЛИШЕ ОДНА СПРОБА
Відпрацьовуємо навички роботи з клавіатурою .
Для цього потренуйтеся кілька раз і останній результат з швидкістю набору продемонструйте вчителю
Клавіатурний тренажер на швидкість набору символів (англійська і українська мови)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Використовуючи сторінку цього сайту Учням - "Навчання в інтернеті" та презентацію з попереднього уроку, а також власний досвід, підручник та Інтернет,
Дати відповіді (2-3 речення) на питання на початку уроку в електронному вигляді на адресу вчителя s.z.r@i.ua та переглянути запропоновані на http://prometheus.org.ua/ та edera он-лайн курси і визначити на Ваш погляд найактуальніший навчальний курс для себе і написати його назву та посилання на нього вчителю.
ДЯКУЮ ЗА СТАРАННЯ!!!
Інструкція до уроку Інформатика 10 клас 1-2 урок
1.В браузері перейти за наступними посиланнями та ознайомитися з навчальними відеороликами
1. https://www.youtube.com/watch?v=6r2MA0hXkjw
3. https://www.youtube.com/watch?v=UTDwwcRg0Ns
Відкрити сайт http://www.ex.ua/ та зліва від кнопки «Отримати» у білому прямокутнику ввести код 122150717653 АБО перейти за посиланням http://www.ex.ua/122150717653
Біля кожного файлу з поданого списку Натисніть кнопку завантажити (англійською load) (З правої сторони)
4.Збережіть УСІ файли у власній папці на диску D: з наступним шляхом
D:\ЛАГ\10\Ваше прізвище та Ім’я\
та продемонструйте результат вчителю.
5. Відкрийте презентацію з назвою Техніка безпеки та уважно опрацюйте іїї та виконайте практичні завдання, розміщені на останніх слайдах презентації.
6. Для ознайомлення з навчальною програмою з інформатики за 10 клас та темою другого уроку "Навчання в Інтернеті" перейдіть за посиланням https://sites.google.com/site/10inform/10-klas
Путівник світом безкоштовного он-лайн навчання
ПРАКТИЧНА РОБОТА (Для виконання практичної роботи можна скористатися презентацією з назвою - Навчання в інтернеті)
1. Здійсніть пошук:
а)Трьох освітніх веб-ресурсів із 2-х найулюбленіших предметів (Всього 6); +2 бали
б)веб-енциклопедії з шкільних предметів (3). +2 бали
в)історичних відомих місць у місті чи області за допомогою Карти Google або свого місця проживання: +3 бали
г)інтернет-ресурсів для тестової перевірки знань і пройдіть пробний тест з вибраного предмету+5 бали
2. Оформити звіт у LibreOffice Writer (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).
3. Збережіть звіт.
(D:\ЛАГ\10клас\Прізвище\Практична1.odf)
Домашнє завдання
Перевірити свої знання з інформатики за 9 клас тестуванням http://9class.inf.ua/ та опрацювати с.283-297 підручника Інформатика 10 клас академічний рівень, автора Ривкінда. Переглянути запропоновані на http://prometheus.org.ua/ он-лайн курси та визначити на Ваш погляд найактуальніший навчальний курс.
7. Дякую за старання !
Інструкція до уроку Інформатика 10 клас 3 - 4 урок
Текстовий редактор
http://6inf.blogspot.com/p/blog-page_4.html
Переглянути відеоролик "Чого не вчать у більшості шкіл" за вказаною адресою та зареєструватись на цьому сайті
http://dystosvita.mdl2.com/mod/page/view.php?id=2786
http://wiki.kspu.kr.ua/index.php/%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D0%BE_%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82_%D0%B7_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%83_%22%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D0%B0_%D0%86%D0%9A%D0%A2%22_%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%B0%D0%B7%D1%96_%D0%9E%D0%A1_Windows
ОСНОВИ ПРОГРАМУВАННЯ
http://programer.in.ua/index.php/uroky/videokurs-po-s
http://programming.in.ua/programming/c-plus-plus/269-havdyak-basic-course-c-plus-plus-introduction.html
http://labs.starbasic.net/?p=587 (C_LAB1.PDF)
https://stepik.org/course/%D0%92%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-(C++)-363/syllabus
зАДАЧІ
http://starinfoschool.blogspot.com/p/blog-page_26.html
Відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=X5nBT37lfVk&list=PLDoFqsgVaX0Z7lgvvz130eF4fcscIrrFw
https://www.youtube.com/playlist?list=PLDoFqsgVaX0Z7lgvvz130eF4fcscIrrFw
http://dystosvita.mdl2.com/mod/page/view.php?id=2115
Коментарi