ПІДРУЧНИК З ІНФОРМАТИКИ
електронна скринька вчителя s.z.r@i.ua
19 травня
Повторюємо вивчене (Хто був відсутній - вивчаємо)
http://LearningApps.org/view1746155
http://LearningApps.org/view2009128
Тема уроку "Математичні та Логічні функції в Calc"
З голосовим супроводом
1)))) https://www.youtube.com/watch?v=tGUuMy0wDlY
2)))) https://www.youtube.com/watch?v=jkrB820cPys (з голосовим супроводом)
Без звуку
1)))) https://pt.slideshare.net/kimichoks/10kl-urok-25tema
2))))https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-53
Завдання
1)))) Створити таблицю розв’язування квадратного рівняння та порівняти результати з он-лайн розв’язком
2))) Зробити розрахунки у таблиці про похід
Відеоінструкція та пояснення тут https://www.youtube.com/watch?v=oJJXRg2uySQ&t=20s
3)))) Виконати обчислення з Використанням логічних функцій у компетентнісних задачах
Тести (на повторення вивченого у 7 класі)
http://nikolay.in.ua/do-uroku/interaktivni-vpravi/445-test-osnovi-roboti-z-elektronnimi-tablitsyami
http://nikolay.in.ua/do-uroku/interaktivni-vpravi/446-krosvord-formuli-v-excel
Виконані роботи чи запитання можна надіслати вчителю s.z.r@i.ua до 23.00 19 травня 2017р.
16 травня
2 урок Itknyga Логічна функція IF (32 урок) ОДНОЧАСНО З ПРАКТИЧНИМИ ВПРАВАМИ
на 23 травня Урок 33 з Itknyga Текстові та логічні функції Практичне завдання з 33 урок надіслати поштою на адресу вчителя s.z.r@i.ua. Заготовка до практичного завдання ТУТ
5 ТРАВНЯ
Обчислення в електронних таблицях Абсолютні відносні та мішані адреси комірок
1))) https://lnvk24.wordpress.com/category/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/page/2/
2))) http://ppt-online.org/140697
2))) https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-51
3))) https://sites.google.com/view/informatika-nvk2/8/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-52?authuser=0
http://seva22.blogspot.com/p/8.html
на 12 травня Підготуватися до самостійної роботи по темі параграфу 29 "Обчислення в електронних таблицях"
2 5 - 28 К В І Т Н Я
1))) Повторити Цикли з лічильником Та опрацювати цикли з післяумовою
2))) ІТ книга Урок 30. Тематична робота (Повідомити вчителя про питання з поняттями процедура та зображення)
3))) http://onlinetestpad.com/ua/test/56947-algoritmi-roboti-z-ob%D1%94ktami-ta-velichinami
4))) ІТ книга Урок 31. Абсолютні, відносні й мішані посилання
на 5 травня Повторити Параграф 29 Обчислення в ЕТ
21 К В І Т Н Я
Теорія Цикл з лічильником (параметром)
Практична робота 1 (Вивести 10 символів)
Практична робота 2 (Порахувати суму перших N чисел)
Практична робота 3
ДЗ 24 урок IT книга
4, 7 квітня
http://kbv.at.ua/index/0-20
28 березня
Виконати практичну роботу за уроком 20 "Використання прапорців" Можна скористатись відеоінструкцією Самостійно написати коментарі до кожної команди, яку Ви записуєте в коді проекту
на 4 квітня
Опрацювати теорію по уроках з Itknyga
- Урок 22. Створення власних зображень
- Урок 23. Малювання секторів і дуг
=============================================================
21 березня
Завантажити заготовку до уроку ТУТ до окремої папки у своєму Прізвищі папки ЛАГ на Робочому столі
Відкрити Завдання з кодами до практичної
Виконати практичну роботу за уроком 18 19 або за відеоінструкцією
на 28.03 30.03
Короткий відеоконспект на тему "Оператор розгалуження"
Опрацювати теорію уроку 20 Використання прапорців
та уроку 21 Вкладені розгалуження
17 березня
1))) Відкрити Проект "Калькулятор" з 15 16 уроку з НАСАМПЕРЕД працюючою кнопкою ДІЛЕННЯ та ДОРІВНЮЄ для ДІЛЕННЯ. Відеоінструкція ТУТ
2))) Опрацювати Урок 17 Повне розгалуження - разом з виконанням проекту
Відеоінструкція до проекту https://youtu.be/5ZkYfVtNDZ4
3))) Для тих учнів, які не мають проекту "Калькулятора" з попереднього уроку на достатній рівень знань потрібно - опрацювати ТЕОРІЮ 17 уроку Повне розгалуження і виконати ПРАКТИЧНІ за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=dTeHz54A3Zk&list=PLkrIjd2V-ZRUsynhVNTKiry2-K5Ph8OZF&index=25
https://www.youtube.com/watch?v=eNg5WJCaU8o&list=PLkrIjd2V-ZRUsynhVNTKiry2-K5Ph8OZF&index=16
на 21,03 , 24,03
Опрацювати теорію уроку 18 19 "Складені логічні вирази" 17 урок "Повне розгалуження" має бути також пройдено Оцінки за уроки виставлятимуться у Класний журнал
=================================================================
7 березня 10 березня
Конспект уроку 14 Змінні Оператор присвоювання
Опрацювати Урок 15 16 Вказівка розгалуження одночасно виконуючи проект "Калькулятор" Кнопка + , / ,С та = обов’язково. мають бути запрограмовані та правильно виконувати дії.
Відеоінструкція до проекту Калькулятор згідно 15 16 уроку
на 14.03 17.03
Опрацювати Ст.138-139 (про операції div mod та стандартні функції в числових виразах перед розділом Діємо) і конспект уроку з сайту.
Записати мовою програмування обчислення виразу
3 березня
1 Виконати вправу на повторення
http://LearningApps.org/watch?v=pujxniwut17
2 Тематична Урок 13
3 Урок 14 Змінні. Вказівка присвоєння РАЗОМ З ПРОЕКТОМ КАЛЬКУЛЯТОР
http://LearningApps.org/watch?v=podv68k5c17
21 лютого
Урок 1
Вправи
1 http://LearningApps.org/view2708702
2 http://LearningApps.org/view1144442
3 http://LearningApps.org/view2754521
4 http://LearningApps.org/view2563013
5 http://LearningApps.org/view2906453
6 http://LearningApps.org/view2883943
7 http://LearningApps.org/view2646782
Тести завантажити ТУТ
Тест 14 (8 клас) Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування
Тест 13 (8 клас) Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту в середовищі Lazarus
Тест 12 (8 клас) Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування
Урок 2
Проект 1
https://www.youtube.com/watch?v=pIuxBauJ3OE
Проект 2
https://www.youtube.com/watch?v=PhTpvz8m1H8
Проект 3
form1.Color:=random(cldefault);
Lazarus відеоурок №12 (8 клас) "Кольорова форма"
https://www.youtube.com/watch?v=hhMLU9Lto4M&index=15&list=PLarUwCAiN6lFXFP4thjYBA5Bs0BvHTmAr
Табло. Завдання зі створення програм з графічним інтерфейсом для самостійного опрацювання
https://www.youtube.com/watch?v=eudpwdZFGKo&list=PLW1_G4jip1oMsFqnWVtcaYVmN8jMQl5yA&index=8
Гр.ред
на 28.02 / 03.03
Підготуватичя до тематичної роботи по Itкнизі
14 лютого для 8 А (6-9-12)
1 Вправа 4 Тест з біології Ст.127
2 Завдання 3 Довідник Ст.130
3. Практична Робота 9 ст.178-179 з книжки Ривкінда
https://www.youtube.com/watch?v=QA1e4eq82ZA&index=12&list=PLkrIjd2V-ZRUsynhVNTKiry2-K5Ph8OZF
ДЗ нижче
Виконуємо практичну роботу згідно уроків 10 і 11. Використання списків і перемикачів
на13 14 лютого
Опрацювати від прості, цікаві, доступні та зрозумілі уроки про програмування з Лазарус з 1 по 5 ур. за наступним посиланням ТУТ
Перевірити знання по онлайн Тестуванні по Лазарус
1 http://teacher-typ.blogspot.com/2016/11/lazarus.html
2 http://teacher-typ.blogspot.com/2016/11/8-lazarus.html
надіслати сертифікат вчителю
на 21, 22 лютого
Використовуючи підручник та презентацію-конспект уроків підготувати відповіді на
1) Підсумкові запитання по розділу 5 -15,16,18 параграф ТУТ
2) Перелік питань для повторення та закріплення матеріалу, що будуть задані
в тематичному тестуванні по Розділу 5 Основи ООП знаходиться за посиланням
3) Пройти 12 урок в It книзі
Задачі на закріплення навичок
Задачі Цікава форма, кнопка, що рухається, Ж К Н кнопки,Обробник подій
Табло Графічний редактор
http://olymp.lpnu.ua./
http://ejudge.lp.edu.ua/register
Відеоінструкція з інсталяції Lazarus та створення першого пустого проекту.
Створення найпростіших проектів
31 січня згідно
1) 6,7 уроків Завдання тут
2) 8,9 Дві форми ТУТ
Відеоуроки по Лазарус (Цікава форма Калькулятор)
Графічний редактор
https://www.youtube.com/watch?v=WypR1-5l1Wc&list=PLarUwCAiN6lFXFP4thjYBA5Bs0BvHTmAr&index=2
Зробити копію проекту у вкладену папку 8_9ур папки з Вашим Прізвищем
2) 8,9 уроків Завдання тут
на 31 січня 3 лютого
Опрацювати теоретичний матеріал уроків 10,11 та 12 в it knyga, згідно яких у класі буде виконуватися практична робота
Пункт 3) Д.З. на 24 січня
17 січня 2017 року
Практична робота по уроку 5 Об’єкти та класи
Урок 6,7 в It_knyga ОДНОЧАСНО з практичними вправами, описаними в даних уроках
1) 6,7 урок має бути пройденим в IT книзі
2) З підручника - Повторити параграф 15 та
Опрацювати Параграф 16 і 18, ТІЛЬКИ те,що стосується Lazarus
3) Опрацювати питання для повторення та закріплення матеріалу, що будуть задані в тематичному тестуванні (через тиждень) по Розділу 5 Основи ООП, використовуючи підручник та презентацію-конспект уроків
9 грудня
Параграф 16
6 грудня
Пройти 5 урок http://itknyga.co.ua/login/index.php
Виконати вправу 3 на ст.117 та завдання згідно наступних відеоуроків
https://www.youtube.com/watch?v=V6bpbsDz1bU
https://www.youtube.com/watch?v=3PLhgp6JU4Q
https://www.youtube.com/watch?v=iQ5LqjywAZc
https://www.youtube.com/watch?v=C00SMOXttGg
Тест структура документу
Тест шаблон документу
23.11 Пройти підсумкове тестування
Відкрити файл для виконання практичної роботи - завдання 2 на ст.78 Відеоінструкція тут
Далі нижній колонтитул, нумерація сторінок та гіперпосилання в колонтитулі самостійно на 12 б. та олімпіадні завдання по ІКТ
18.11 Відкрити заготовки до завдань
1 Завдання для уроків 15.11 та 18.11 - Практична робота №4
Можна замість 3 завдання виконати 5 на ст.61. (Всього - 4 завдання, кожне з яких по 3 бали)
2 Опрацювати наступні конспекти уроку
Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків
Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.
http://pidruchnik.in.ua/node/1110
https://drive.google.com/open?id=0B0TisbAEu_NBOVAxZm5FS29qUWs
Для тих хто любить ребуси і писати в зошиті
ВІДЕОУРОКИ ІНФОРМАТИКИ У 8 КЛАСІ
http://informatikaschool5.blogspot.com/p/8_3.html
.
ДЛЯ ВСІХ - Підготуватися до практичної роботи №10 на сторінці 78, виконавщи наступні інструкції-ВПРАВИ 1,2,3,5,6,8 під назвою "Діємо" та надіслати роботи вчителю.
Заготовки до вправ тут Відкрити Папку 9 параграф
ДЛЯ ТИХ, хто не виконував жодного практичного домашнього завдання підготуватися до підсумкового тестування по розділу "Текстовий процесор"
Тест по темах - Текстовий процесор,списки,таблиці
Інструкція до уроків 28 жовтня (7 листопада)
Завантажити та Зберегти файли заготовки за наступним посиланням до своєї папки
Використовуючи відповідні збережені файли, виконати наступні вправи з підручника та надіслати їх вчителю на адресу s.z.r@i.ua
Вправа 1 ст.49-50
Вправа 2 ст.51
Вправа 3 ст.52
Вправа 5 ст.57
Вправа 6 ст.58
Вправа 4,5 ст.59
Вправа 6 ст.60
Завдання 1 ст. 59-61
Виконати завдання 2,3,5 на сторінці 61 та надіслати вчителю.
Опрацювати пункт "Вивчаємо" та підпункти 2,3,4,5,6 у параграфі 9 на ст.62
Тест 1 "Поняття текстового процесора"
Тест 2 "Списки в документах"
Завдання 1 до уроків 25, 28 жовтня
Завдання 2 Вправа 4,5,6 на ст.59,60 підручника
Списки в ТД
Тест 5 (8 клас) Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ
Тест 6 (8 клас) Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі
Тести по темі Програмне забезпечення ПК
Тести по розділу 1
Домашнє завдання - параграф 7 та виконати вправу 6 на сторінці 60 та надіслати на адресу вчителя s.z.r@i.ua
Інструкція до уроку 18 жовтня - ЗАВАНТАЖИТИ ТА ВІДКРИТИ
Завантажити та відкрити наступну інструкцію до уроку 11 жовтня ТУТ
Інструкція до 11-12 уроку (7 жовтня)
тести
http://testinform.in.ua/test-2-8-klas-aparatne-zabezpechennya-kompyutera/
http://testinform.in.ua/test-3-8-klas-programne-zabezpechennya-kompyutera/
Інструкція до 9-10 уроку (27,30 вересня)
Для тих, у кого НЕМА навушників - Уважно опрацювати наступну презентацію
http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nformatika-8-klas-pdrychnik-o-o-bondarenko-v-v-lastovetskiyi-o-p-pilipchyk-a-shestopalov
Інструкція до 7-8 уроку 23 вересня
Інструкція до уроку Інформатика 8 клас 3-4 урок
1. Опрацювати інтерактивний урок 1.exe "Кодування даних" та показати результат в балах вчителю.
2. Записати в зошиті Тему Уроку «Поняття про двійкове кодування та кодування символів»
3. Перейти за адресою для перегляду відеоуроку "Кодування символів"
4. Перейти за адресою для перегляду відеоуроку "Двійкове кодування"
Опрацювати інтерактивний урок 2.exe "Двійкове кодування" та показати результат в балах вчителю.
5. Перейти за адресою для перегляду відеоуроку "Довжина двійкового коду тексту"
6. В кого відсутні навушники, опрацювати презентацію.
7. Виконати два практичні завдання на 24-25 слайдах презентації, записавши результат в зошиті . Перший учень з усіма правильними відповідями – 12 балів Другий – 11 балів. Третій - 10. Всі решту з правильними відповідями - +2 бали до оцінки за інтерактивні уроки.
8. Якщо потрібне додаткове пояснення , піднімайте руку.
В кінці кожного інтерактивного уроку є ребус на окремий бонус +4бали
Записати Домашнє завдання Прочитати 8-9-ту сторінки. Опрацювати ст.10 -13 підручника.
Інструкція до уроку Інформатика 8 клас 5-6 урок
http://inter.ua/uk/video/episode/faces_utro/2016/08/24/viktor_glushkov
БЛОГ ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС З ПРАКТИЧНИМИ ЗАВДАННЯМИ ТА ЗАГОТОВКАМИ
http://seva22.blogspot.com/p/8.html
http://www.hg.cc.ua/8.html
http://schoolmylifeforever.blogspot.com/p/5.html
Контрольна практична робота ворд
http://computerua.blogspot.com/p/5.html
http://sweana2014.blogspot.com/p/5_11.html
http://sweana2014.blogspot.com/p/5_11.html
http://natalya05.blogspot.com/p/blog-page_8.html
Завантажити інсталятор Лазарус
https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeZFVuVWhuVFFmUDg
Словничок Лазарус для виконання практичних робіт
http://oksanakovalenko.blogspot.com/2017/02/lazarus.html
тести Ексель
http://m.onlinetestpad.com/ua/testview/58623-uvedennya-danikh-do-kl%D1%96tinok-avtozapovnennya-formatuvannya-danikh-kl%D1%96tinok
http://m.onlinetestpad.com/ua/test/32998-elektronn%D1%96-tablic%D1%96-microsoft-excel
https://www.youtube.com/watch?v=WypR1-5l1Wc 1 частина Калькулятор Лазарус
Коментарi