ПІДРУЧНИК (Починаючи з друкованої сторінки 141)

https://sites.google.com/view/informatika-nvk2/7/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-21?authuser=0


23 травня

Практична робота 7

Практична робота 9

Тести

16 травня

Формули та функціїї в ТП

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9935

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/10059wym-1494905097106

https://inteach.blogspot.com/2016/03/excel-2007_20.html

https://www.slideshare.net/gtmizyuk/3-10630127

https://inteach.blogspot.com/2016/03/excel-2007_20.html

/Files/images/13-11-2016 19-03-57.png

Вправа 4.4. Ст.172

Вправа 4.5 Ст 180

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 23 травня для 3А і 3Б Пар.4.4-4.5, та ст. 186,187, 196. Практично Дві вправи 6 на ст.176,182. Тести по параграфах 4.1-4.6

================================================================

11 травня

Функції в ТП

Файли для роботи на уроці

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9937

https://sites.google.com/view/informatika-nvk2/7/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-21?authuser=0

https://sites.google.com/site/saitkvadr/inform/7-klas/44pravilazapisuformulutablicnomuprocesori

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png параграф 4.5 Підготуватися до тестів по 4.1-4.5 та ПР 7 ст.183, ПРАКТИЧНО - Вправа 6 ст.176 та завдання http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9936 надіслати на ЕС



25 квітня

Поняття про маркер автозаповнення, встановлення форматів даних у комірці.

/Files/images/13-11-2016 19-03-57.png

1)))) ст.166 Взірець виконаної роботи ТУТ (Використовувати формати даних)

2)))) https://www.youtube.com/watch?v=FeNZ1i8iea8

3)))) http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/7751

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png Ст. 164 ТА Параграф 4.4 (Ривкінд) Доопрацювати 3 пункт ПР для тих, хто не встиг у класі і надіслати поштою.



http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8470

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8427

18 квітня

Тема уроку "Електронні таблиці Табличний процесор Libre Office Calc"

/Files/images/20-04-2017 1-00-50.png

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9771

/Files/images/13-11-2016 19-03-57.png cторінка 163

/Files/images/20-04-2017 0-47-12.png

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png 1) ст.148-149, 2)Параграф 4.2, 3)Підготуватися до ПР№6 ст 166



Підручник для навчання програмуванню автор Шестопалов

Зошит до цього підручника з практичними завданнями

http://programer.in.ua/index.php/uroky/uroky-pascal/149-paskal-v-zadachakh-urok-1-rozv-iazuvannia-zadach-z-liniinymy-alhorytmamy

On line підручник Паскаль

Правила записування програм мовою Паскаль.

/Files/images/04-03-2017 21-41-19.png




4, 6 квітня Підсумкове тестування Паскаль

disted.edu.vn.ua/courses/learn/8931

https://blockly-games.appspot.com/maze?lang=uk&level=9&skin=0





28 березня

1 Тести
2 Написати програму, яка б виводила

3 рази повідомлення "Оператор циклу з параметром" за його допомогою

Для парного ПК - 7 раз "Оператор циклу з передумовою" за його допомогою

Для непарного ПК - 8 раз "Оператор циклу з післяумовою" за його допомогою

3 Задачі з домашнього завдання на сьогодні

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 4 квітня

Питання з підсумкових тестів
Задачі з домашніх завдань та параграфів по програмуванні.

===================================================================

21 березня Практична робота

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 28.03

==================================================================

14, 16 березня "Цикл з передумовою While післяумовою Repeat"

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 21.03; 23.03

================================================================



7, 9 березня "Поняття про функцію випадкового числа"

/Files/images/08-03-2017 23-18-36.png

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 14.03 16.03 ТУТ

/Files/images/07-03-2017 7-17-37.png




===============================================================

===============================================================

На 7 березня для групи 3-А класу, в якої інформатика - 5-ий урок по вівторках, ОПРАЦЮВАТИ запитання після параграфів 2.2, 2.3, 2.4, 2.7, які будуть на самостійній роботі,

а для всіх інших

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.pngна 07.03, 09.03 ТУТ



/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 28.02 02.03

Підготуватися до виконання наступних завдань для контрольної практичної роботи. Можна всі завдання виконати в одній програмі.

Для підготовки можна використати наведену вище літературу (Параграф 2.7 Шестопалов) та конспект-презентацію

Непарний № ПК

1. Надрукувати всі цілі числа з інтервалу [a, b] 6 балів і знайти їх суму (7 балів)

2. Надрукувати всі непарні числа з інтервалу [a, b] і знайти їх суму (8 балів)

3. Знайти суму цифр введеного двохзначного числа D (9 балів)

4. Вивести всі числа з інтервалу двохзначних чисел [a, b], що містять цифру n в розряді десятків (10 б)

5. Вивести всі парні дільники числа N та суму цих дільників - 11 балів

6. Визначити, чи число N є простим – 12 балів

Парний № ПК

1. Надрукуйте в зворотному порядку всі натуральні числа з інтервалу [a, b] (6 балів) і знайти їх суму (7 балів)

2. Надрукувати всі парні числа з інтервалу [a, b] і знайти їх суму (+8 балів)

3. Вивести добуток цифр введеного двохзначного числа D (+9 балів)

4. Вивести всі числа з інтервалу [a, b], що містять цифру n в розряді одиниць (+10 балів)

5. Вивести всі непарні дільники числа N та кількість цих дільників - 11 балів

6. Визначити, чи число N є простим – 12 балів

Взірець виконання завдання в одній програмі (Можна і в різних)

/Files/images/27-02-2017 18-57-26.png

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на

Опрацювати

  1. Задачі на пошук в інтервалі чисел, що задовольняють деякій умові
  2. Задачі на знаходження кількості, суми, добутку, середнього арифметичного
  3. Пройти он лайн тести крім 11 і 12 питання

14,16 лютого

/Files/images/13-11-2016 19-03-57.png

1 Задача по номеру ПК – на 6-8 балів

1 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [120; 150] кратні 3

2 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [90; 110] у зворотному порядку кратні 7.

3 Надрукуйте всі натуральні двозначні числа, що діляться на 3 без остачі.

4 Надрукуйте у зворотному порядку всі натуральні двозначні числа, що діляться на 11 без остачі.

5 Надрукуйте всі цілі парні числа від A до 20.

6 Надрукуйте всі парні цілі числа від 10 до B.

7 Надрукуйте всі непарні двохзначні числа.

8 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [20; 50], що кратні 5.

9 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [1; 50], кратні 7.

10 Надрукуйте всі цілі числа 30 до 100, що кратні 8.

11 Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [120; 150]

12Надрукуйте всі цілі числа з інтервалу [90; 110] у зворотному порядку.

13 Надрукуйте всі натуральні двозначні числа, що діляться на 3 без остачі.

14 Надрукуйте у зворотному порядку всі натуральні двозначні числа, що діляться на 11 без остачі.

15 Надрукуйте всі цілі парні числа від A до 20.

9 балів

Вивести числа від 1 до 100, що діляться без остачі на на задане N та їх суму

10 балів

Вивести всі двоцифрові числа, що діляться на N АБО містять цифру N

11 балів

З чисел від 10 до 99 вивести ті, сума цифр яких дорівнює заданому N

12 балів

Задача Цікава Гра

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 21, 23 лютого

Підготуватися до Практичної роботи, що наведена нижче

/Files/images/30-01-2017 18-53-01.png

Приклади результатів виконання програми по практичній роботі 2.8

/Files/images/22-02-2017 18-43-26.png

/Files/images/22-02-2017 18-43-47.png

Увага! Розбір та пояснення до задач практичної ТУТ


Тести по питаннях після параграфу ввести число

Табл множення (ділення + -)

Задачі з ДЗ + ниижче на КР

1*

2*

З наступного рядка ввести з клавіатури натуральне число n і через пропуск n цілих чисел.

№1. Знайти кількість парних додатних чисел.

№2. Знайти суму всіх додатних чисел, менших 100.

№3. Знайти кількість чисел, більших 3 і кратних 4.

№4. Знайти кількість від’ємних непарних чисел.

№5. Знайти кількість і суму чисел, що не дорівнюють 9.

№6. Знайти добуток чисел, більших 0 та менших 10.

№7. Знайти кількість і суму чисел, кратних 3.

№8. Знайти суму парних чисел та кількість непарних.

№9. Знайти різницю між сумами парних і непарних чисел.

№10. З’ясувати, яких чисел і на скільки більше – кратних 4 чи додатних.

№11. Знайти суму всіх чисел, які більші 7 та не закінчуються цифрою 5.

№12. Знайти добуток чисел, кратних 2 і не кратних 4.

№13. Знайти суму і добуток чисел, які закінчуються цифрою 7.

№14. Знайти суму та кількість двоцифрових чисел.

№15. Знайти кількість парних двоцифрових чисел.

№16. З’ясувати, яких чисел і на скільки більше – парних чи непарних.

№17*. Знайти суму всіх чисел, які менші за попереднє.

№18*. Знайти найбільше з чисел.

№19** Скільки разів зустрічається найбільше число?

№20**. Знайти кількість чисел, які більші за попереднє, але менші 100.

7 , 9 лютого

1 Тести по циклу з параметром та div і mod

Тести (Дати відповіді до if включно)

2 Приклади найпростіших програм з циклами тут

3 Задачі з використанням циклу на вивід чисел, що задовільняють деякій умові.

http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_3.html

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 14,16 лютого

Сторінка 35 (Книжка Шестопалов)

Приклад 1 - опрацювати

По прикладу 2 написати і надіслати програму, використовуючи вправу 2.7 на ст.18 друкованого зошита до книжки


14,16 лютого

Тести тут http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_5_Test.html


Підготуватися до практичної роботи 2.8 на ст.19 друкованого зошитв

Індивідуальні Задачі, що будуть на класній практичній роботі ТУТ

Практична класна робота по домашніх завданнях

Рейтинг мов програмування 2016р

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 31 січня для 3А 3Б, 2 лютого для 3-В

Опрацювати параграф 2.7 Оператори повторення Цикл з параметром (лічильником) Опрацювати питання після параграфу.


Класна робота 31 січня, 2 лютого

Відкрити конспект уроку Команди повторення(циклу)

Про суму, добуток та кількість в циклах
Для закріплення

Поняття про оператори циклу

https://drive.google.com/file/d/0B0f-avfS-N9kQmdmUVhvX0w0Q2s/edit

Презентація "Циклічні алгоритми. Оператор циклу For."

Тренувальне Тестування з теми "ЦИКЛИ З ПАРАМЕТРОМ" для засвоєння матеріалу

Виконати вправу

http://learningapps.org/1159273

http://learningapps.org/487307

Тест по темі Цикл з параметром і програма для нього

Практичні тренувальні тести на засвоєння матеріалу Цикли з параметром

http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/b9.htm

/Files/images/13-11-2016 19-03-57.png

1 Виведення символу з циклом (5 раз N раз)

2.Виведення чисел з циклом

3 Виведення таблички множення з заданим множником m

2.Підрахунок суми чисел від 1 до 100

3.Сума чисел, що діляться на задане введене N (самостійно)

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 7 9 лютого

Опрацювати Приклади найпростіших задач з циклами які будуть на практичній роботі. Для кожного буде своя задача за наступним посиланням.

http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_1.html


Практична (Параграф 2.8 ст.друкована 18 ) з зошита Шестопалова

/Files/images/30-01-2017 18-53-01.png

Опрацювати Задачі на пошук в інтервалі чисел, що задовольняють деякій умові

за наступним посиланням

http://distance.edu.vn.ua/books/programming8/4_3.html

Задачі з використанням оператора повторення(циклу) for

Написання програм з використанням операторів циклу та розгалуження.

https://docs.google.com/file/d/0B0f-avfS-N9kc3NZRVhOSW1KbHc/edit

Використання циклу з параметром для розв’язування задач

https://docs.google.com/file/d/0B0f-avfS-N9kQ25vVm9LNG5CaTg/edit

Вкладені цикли

https://sites.google.com/site/programuvanny/urok-7-cikli

Презентація уроку "Написання програм з використання операторів циклу та розгалуження"

Підсумкова контрольна практична робота по темі "Основи програмування"

Дати Відповіді (Алго)

ТЕСТИ від Меланії Гайдучок

Контрольний Тест (параграф 2.4)

6, 8 грудня

Практична робота

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 13 15 грудня

1 Ст.27-31 Звернути увагу на питання після параграфу.

2 Одна з задач з класної практичної роботи поштою.

Закріпити та Перевірити свої знання за бажанням (тести+задачі)


/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png 6,8 грудня

Параграф 2.4 (Шестопалов)

Задачі (1 обов'язково)

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5320

https://drive.google.com/open?id=0B21Bo6m981oeSGpmcG1FREJJaG8

1 Тест по 1-3 параграфу відкрити

2 Написати програму для обчислення виразу

(a, b вводяться з клавіатури, програма має обчислити та вивести на екран число - значення виразу.)

для парного номера ПК

/Files/images/21-11-2016 15-57-00.png

для непарного номера ПК

чисельник та знаменник поміняти місцями за винятком знаків + та -

3. Змінити програму для обчислення виразу - Модуль Чисельника поділити на квадрат Знаменника

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png на 22.11, 24.11

Параграфи 2.1-2.2 Автор книжки Шестопалов Підготуватися до тестів

Перелік питань в тестах по 1-3 параграфу Алго

Тренажер запису арифметичних виразів мовою програмування відкрити тут


Конспект першого уроку з програмування "Основи програмування з мовою Паскаль в середовищі Алго"

Інструкція до першого уроку з програмування

Урок №2 з програмування

Величина. Ім’я та значення величини. Написання найпростіших програм

Повторити теорію та Виконати задачу 2 в Алго за наступним посиланням

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/48

та перевірити свої в кінці цього уроку./Files/images/12-11-2016 12-10-56.png

Урок №3 з програмування

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/94

пройти тест

http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p37.htm

Урок №4 з програмування

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/148

Scratch 2.0: Неймовірний проект, створений у Скретч

https://www.youtube.com/watch?v=ks54xcGCdBM

Складання блок-схем та скриптів у 4 класі Назвати використану структуру в алгоритмі (Завдання 2)

Інструкція до уроку 25, 27 жовтня "Підсумкові проекти в Скретч з використанням трьох алгоритмічних структур"

Відкрити інструкцію

/Files/images/24-10-2016 22-45-03.png

В кінці інструкції 25, 27 жовтня

http://subject.com.ua/textbook/informatics/4klas/25.html

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/35/35.html

Введення в основи програмування

Робота комп'ютера полягає у виконанні програми — набору певних дій у певному порядку. Програма є алгоритмом дій комп’ютера, записаним зрозумілою для нього мовою.

Щоб задати комп'ютеру послідовність дій, потрібно задати послідовність двійкових кодів відповідних вказівок. Писати такі програми — дуже складна й марудна справа.

Простіше писати програму деякою мовою, наближеною до природної людської мови, а переклад у машинні коди доручити комп'ютеру. Так з'явилися мови, призначені спеціально для написання програм — мови програмування, що на відміну від розмовної мови не допускають двозначностей чи вільного тлумачення.

Мова програмування (англійською programming language) — це система позначень для опису алгоритмів та структур даних.

Будь-яка мова програмування має такі 3 основні складові:

абетку,

синтаксис (правила написання)

семантику (правила тлумачення й виконання).

Історичні відомості про мову Pascal

Мова TurboPascal (Турбо Паскаль) була розроблена швейцарським професором Ніклаусом Віртом у кінці 60-их - на початку 70-их рр. і названа на честь видатного французького математика і філософа Блеза Паскаля (1623-1662) - винахідника 1-ої у світі механічної обчислювальної машини. Первинно ця мова була розроблена для навчання програмуванню. На той час викладачі інститутів шукали кращий варіант навчальної мови. І Вірт запропонував мову, яка первинно була мовою на папері. Мова була розроблена для людей, які вільно володіють англійською мовою. Алгоритмічна мова, з якою ми будемо працювати, - це, фактично, Паскаль, але російською або українською мовою.

Пізніше учні Вірта написали програму, яка перекладала написане на мову машини.

Реально, програма для комп'ютера - це набір 0 і 1. Спочатку пишеться текст на мові програмування, тоді транслятор перетворює його в команди для процесора. Для того, щоб транслятор перетворив написане в набір команд, потрібно, щоб усі команди були написані правильно. Наприклад, коли в програмі мовою Python ви допускали помилку у написанні команди left чи forward, виконання програми припинялось і з'являлось повідомлення про помилку, бо комп'ютер не "розумів" написаного.

В обчислювальній машині Лебедєва програма була представлена стрічкою з отворами (є отвір - 0, немає - 1).

Транслятор, розроблений учнями Вірта полягав у наступному:

  • у текстовому редакторі (на зразок Блокнота) треба було написати та зберегти текст програми;
  • запустити програму компілятор, яка перевіряла наявність помилок (синтаксична помилка - нічого не робить);
  • після відбувалося лінкування - об'єднання створеного файлу з різними бібліотеками;
  • створювався ехе-файл, що міг виконуватись.

Первинно мова Turbo Pascal була розроблена для навчання програмуванню. Проте завдяки закладеним у ній можливостям структурного програмування вона стала широко використовуватись у різних областях: науці, техніці, економіці, при створенні інформаційних систем та ін. На даний момент мова Паскаль є однією з необхідних елементів навчання інформатиці. По-суті, це перша мова програмування, з якою знайомляться майбутні програмісти.

Далі тут http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/48

http://disted.edu.vn.ua/courses/work/19

ВІДКРИТИ - Тести по темі Моделювання та складання алгоритмів у вигляді блок-схем (Алгоритмічне моделювання)

Інструкція до уроку 11 жовтня ТУТ

Поняття моделі та моделювання (Конспект для опрацювання вдома)

Практична робота

Тренажери алгоритмічного мислення

Т1

Курс Паскаль Вінниця

http://disted.edu.vn.ua/courses/work/859 і Ексель

Корисні посилання для 7 класу

http://7-inf.blogspot.com/p/blog-page_6.html

http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p40.htm Цикли з умовою

http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p41.htm Цикли З параметром

http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p36.htm Вивкдення

http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p38.htm Галуження

http://kpolyakov.spb.ru/school/test10/p39.htm Скл умови

http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/a2.htm

http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/b8.htm присвоєння

http://kpolyakov.spb.ru/school/ogetest/b8.htm

http://elint-pr1.blogspot.com/p/blog-page_22.html

http://oleg.derevenets.com/Page01.html

Завдання Діаграми Ексель https://sites.google.com/site/saitkvadr/tvorci-zavdanna/7-klas/elektronni-tablici/8analizdanihpodanihnadiagrami

Кiлькiсть переглядiв: 2180

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.